زهرا موسی پور فومنی (شاعر و ترانه سرا )

زهرا موسی پور فومنی (شاعر و ترانه سرا )

نگارنده‌ی مجموعه غزلِ (خواب بی تعبیر)_نشرِ پارسی‌سرا
زهرا موسی پور فومنی (شاعر و ترانه سرا )

زهرا موسی پور فومنی (شاعر و ترانه سرا )

نگارنده‌ی مجموعه غزلِ (خواب بی تعبیر)_نشرِ پارسی‌سرا

عشق من!

شعر زیبایی از بانو فاطمه اختصاری



سروده ی زیبایی از

 ♡خانوم دکتر فاطمه اختصاری♡


پشتِ صدها هزار سیمِ لجوج

اِعتمادی به پوکی اَم هستی

می نشینم جلوی کامپیوتر

شوهرِ فیس بوکی اَم هستی


بینِ این عکس ها و شکلک ها

وسطِ حرف هایِ گیج، گُمَم

متن ها را پیِ تو می گردم

هستی اما کجا؟... میانِ home ام


عکسی از جای خالی اَم زده ای

شعر دلتنگی از نبودن ِ من

عشق من! مرد باش و غُصّه نخور

توی آغوشمی بدونِ بَدن


روی دیوار می نویسم غَم

می نویسی ادامه خواهد داشت

چیزی از من ولی تَرَک خورده

می نویسی که صبر باید داشت


وسطِ غیرِ واقعیّت ها

با تو امشب قرارِ چَت دارم

می رسد از میان سِنسور ها

صفرو یک هایِ دوستت دارم


روزهای خوش ِ نیامده را

می شود باز با تو share کنم

دست من را بگیر امشب هم

تا تو را بوس و شب بخیر کنم...


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.