زهرا موسی پور فومنی (شاعر و ترانه سرا )

زهرا موسی پور فومنی (شاعر و ترانه سرا )

نگارنده‌ی مجموعه غزلِ (خواب بی تعبیر)_نشرِ پارسی‌سرا
زهرا موسی پور فومنی (شاعر و ترانه سرا )

زهرا موسی پور فومنی (شاعر و ترانه سرا )

نگارنده‌ی مجموعه غزلِ (خواب بی تعبیر)_نشرِ پارسی‌سرا

الهه ی زمان

یڪـ عمر هوای شعرِ من ابری بود


هر چند ڪه آفتاب، خوش می تابید


بر فرض الهه ی زمان هم بودم


باز عقربه های ساعتم می خوابید!


زهرا موسی پور(مینو.م)

شهریور ۹۴

www.ZAHRAMOOSAPOOR.ir

نظرات 2 + ارسال نظر
arman چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 17:02

اینم شمارمه.خواهشا بزنگ
09217335417

arman چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 17:01

سلام آجی.
آرمانم.دوستت تو لاین.راهی.شناختی؟
خوبی با معرفت؟من یه اتفاقی برام افتاد گوشیمم شکست نتونستم بیام لاین.
وقتی حالم خوب شد فقط اسمت یادم موند و این که سایت داری.پیدات کردم.
یادته میگفتم شماره بده؟ندادی زندگی به یه تار مو بنده شاید دیگه پیدات نمیکردم.
ولی من شماره دادم بهت نمیدونی چقد منتظر تماست بودم ک حداقل یه سراغی از داداشت بگیری.ولی مثل اینکه مهم نبودم.یا شایدم اصن متوجه غیبتم نشدی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.