زهرا موسی پور فومنی (شاعر و ترانه سرا )

زهرا موسی پور فومنی (شاعر و ترانه سرا )

نگارنده‌ی مجموعه غزلِ (خواب بی تعبیر)_نشرِ پارسی‌سرا
زهرا موسی پور فومنی (شاعر و ترانه سرا )

زهرا موسی پور فومنی (شاعر و ترانه سرا )

نگارنده‌ی مجموعه غزلِ (خواب بی تعبیر)_نشرِ پارسی‌سرا

"دوست داشتن"

دوست دارم

کسی دوستم بدارد...

نه این که عاشقم شود، نه.

فقط دوستم بدارد.

از عشق، آبی گرم نمی شود!

هر چه هست در همین

"دوست داشتن" خلاصه می شود.

کسی باشد که دوست داشته هایم را هم

دوست بدارد...

و این دوستی

هیچ گاه به "عشق" ختم نشود:

(حقیقتی که هرگز واقعی نیست)

دوست دارم کسی باشد

و هر روز صبح 

گفتمانِ "دوستت دارم"

راه بیاندازد و من کم کم

به این باور برسم که

دنیـــــا را هم می شود تحمّل کرد و شبـــــ را هم...

و خـــــوابـــــ را می شود  فهمید!!

دوست دارم، دوست داشته

شوم. نه این که معشوقه ای باشم برای عاشق یا عاشقانی متوهّم!


زهرا موسی پور

دی ۹٤

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.