زهرا موسی پور فومنی (شاعر و ترانه سرا )

زهرا موسی پور فومنی (شاعر و ترانه سرا )

نگارنده‌ی مجموعه غزلِ (خواب بی تعبیر)_نشرِ پارسی‌سرا
زهرا موسی پور فومنی (شاعر و ترانه سرا )

زهرا موسی پور فومنی (شاعر و ترانه سرا )

نگارنده‌ی مجموعه غزلِ (خواب بی تعبیر)_نشرِ پارسی‌سرا

"شَک"

به تو گفتم دل من گیر سه پیچم داده

که تصاحب کنم آهوی دو چشمانت را

و تو با خنده از این حرف گذشتی آن روز

که به قصد زدنم، تیز کنی خنجر برّانت را


دل تو سنگ تر از سنگ شد و گم کردی

خودت و حسّ قشنگی که برایم تک بود

و نگفتی نفسم بی نفست می میرد

که همه زندگی ات خواب وخیال و شک بود


به من و این همه احساس خیانت کردی

و درِ عاطفه ات را به نگاهم بستی

که پر از واژه ی اندوه شوند اشعارم

تا به شادی نکِشم بر سر و رو شان دستی


تو که رفتی، من و این پنجره تنها ماندیم

و درِ خانه به روی احدی باز نشد

شب و روزم سپری شد به تأسف خوردن

که چرا هیچ کسی محرم این راز نشد...


زهرا موسی پور

www.shereno.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.