زهرا موسی پور فومنی (شاعر و ترانه سرا )

زهرا موسی پور فومنی (شاعر و ترانه سرا )

نگارنده‌ی مجموعه غزلِ (خواب بی تعبیر)_نشرِ پارسی‌سرا
زهرا موسی پور فومنی (شاعر و ترانه سرا )

زهرا موسی پور فومنی (شاعر و ترانه سرا )

نگارنده‌ی مجموعه غزلِ (خواب بی تعبیر)_نشرِ پارسی‌سرا

غبطه (سپید)

من معشوقه ی خـــــدا هستم!


غبطـــــه می خوری بر من،

می دانم.


عاشقِ من، بی اندازه به من غیرتـــــ دارد،

حواستـــــ را جمع کن...

مبادا به حریمِ معشوقه اش

دستـــــ درازی کنی.

برو... بــــــــــرو...


من معشوقه ی خدا هستم.

وفادار ترینم به او و به عشق حقیقی اش.


این "من" نیستم که می بینی.

"خدا" ستـــــ. خودِ خدا !


تو را در عرش خداییِ من راه نیستـــــ،

هر چند هـــــزاران ســـــال تقـــــدیسم کنـــــی.


من معشوقـــــه ی خداوندم و

غوطـــــه ور در او.


« من " خــــــــــدا " هستم. »


برو... بــــــــــرو...



#زهرا_موسی_پور

www.shereno.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.