زهرا موسی پور فومنی (شاعر و ترانه سرا )

زهرا موسی پور فومنی (شاعر و ترانه سرا )

نگارنده‌ی مجموعه غزلِ (خواب بی تعبیر)_نشرِ پارسی‌سرا
زهرا موسی پور فومنی (شاعر و ترانه سرا )

زهرا موسی پور فومنی (شاعر و ترانه سرا )

نگارنده‌ی مجموعه غزلِ (خواب بی تعبیر)_نشرِ پارسی‌سرا

تو فقط... (ترانه)

تا که پیدات کردم دلمو دزدیدی
وقتی بار اول گونه مو بوسیدی
بین آدم هایی که کنارم بودن
تو فقط خیلی خوب حرفامو فهمیدی

راه و چاه عشقُ تو نشونم دادی
منو بردی با شعر تا خود آزادی
آسمون قلبم با تو آبی میشه
من سکوتم اما تو خود فریادی

حال من قبل از این خسته و داغون بود
دلم از تنهایی خیلی وقتا خون بود
تو نزاشتی حسّم بد تر از این ها شه
وقتی چشمام خیس بارشِ بارون بود 

یک حقیقت اینجا کاملا مشهوده
این که شونَت تنها تکیه گاهم بوده
همه می دونن من، تا چه حَد وابستم
به تو... و بی عشقت زندگیم نابوده

# ای کاش تا همیشه تو قلب من بمونی
تنهام نزاری هرگز، حتّی شده زبونی
من از خدا می خوام که مال خودِ خودم شی
هر روز یک ترانه ، واسه دلم بخونی #

#زهرا_موسی_پور