زهرا موسی پور فومنی (شاعر و ترانه سرا )

زهرا موسی پور فومنی (شاعر و ترانه سرا )

نگارنده‌ی مجموعه غزلِ (خواب بی تعبیر)_نشرِ پارسی‌سرا
زهرا موسی پور فومنی (شاعر و ترانه سرا )

زهرا موسی پور فومنی (شاعر و ترانه سرا )

نگارنده‌ی مجموعه غزلِ (خواب بی تعبیر)_نشرِ پارسی‌سرا

رو در رو (ترانه)

تموم شهرو گشتم و  نشد تو رو پیدا کنم

دوباره اسم نازتو بلند بلند صدا کنم

یادت که هست گفته بودی هر جا باشی فکرِ منی

گاهی دلت که تنگ بشه حتماً بهم سر می زنی

حتّی قسم خورده بودی عاشق بمونی تا اَبد

همیشه خوب ترین باشی اگر چه روزگار شِه بد

تو بغلت برای من همیشه جا داشته باشی

با رنگای شاد بکشی برام هزار تا نقّاشی

زندگی رو به راه بود و هوای خونم آفتابی

تکون نمی خورد اون وقتا، تو دل من آب از آبی

تا این که یک شب بی خبر رفتی یه جای خیلی دور

دلم از اون وقت تا حالا شبانه روز می زنه شور

برام پیام فرستادی اسیر غصّه ها نشم

خودت بگو چطوری از جدایی غمگین نباشم

باید بیام پیدات کنم، رو در رو به خودم بگی

حتّی اگه لازم باشه ، تمامِ عمر دوندگی

دلیل رفتنت رو از_ نزدیک بشنوم، برَم

شاید که راحت اون موقع از درد دوریت بمیرم


√√ اگه مصلحت رفتنت بوده من راضی ام

با اون که می دونم _ خودم _ ماتِ این بازی ام


زهرا موسی پور