زهرا موسی پور فومنی (شاعر و ترانه سرا )

زهرا موسی پور فومنی (شاعر و ترانه سرا )

نگارنده‌ی مجموعه غزلِ (خواب بی تعبیر)_نشرِ پارسی‌سرا
زهرا موسی پور فومنی (شاعر و ترانه سرا )

زهرا موسی پور فومنی (شاعر و ترانه سرا )

نگارنده‌ی مجموعه غزلِ (خواب بی تعبیر)_نشرِ پارسی‌سرا

چه خبر؟! _ مرکّب حرکت_ مسمّط


وضع آشفته ی تو را دیدند

جای گریه، برات خندیدند

بعدِ آن ابلهانه پرسیدند:

روی زخمت نمک نپاشیدند؟!


خر به خر طعنه می زند: عَر عَر


خواستم جایِ تو گلایه کنم

استنادی به چند [آیه] کنم

[شعر] را حربه ی کنایه کنم

یک عدد سنگِ پا کرایه کنم...


دیدم افسوس،  می رود به هَدر⇧


پدرم گفت: لال شو دختر

مادرم هُول کرد و زد بر سر

سرخ و زرد و سفید شد خواهر

از برادر نگو،  که او بد تر...


عشقِ من هم که می زند پَر پَر⇩⇧


به خودم قول داده ام امشب

که سلامی دهم به رسم ادب

بر خران از جلویِ شان نه عقب

تا نگویند بعد از این چه عجب...


وضع آشفته ی تو را، چه خبر؟!!


زن بمان و بِایست روی دو پات

مرد باش و بلند شو از جات

به الاغی که خنده کرد برات

فحش نه... هی نگو: [کجاش و کجات]


حقّ خود را بگیر از او و بِبَر...


#زهرا_موسی_پور_فومن