زهرا موسی پور فومنی (شاعر و ترانه سرا )

زهرا موسی پور فومنی (شاعر و ترانه سرا )

نگارنده‌ی مجموعه غزلِ (خواب بی تعبیر)_نشرِ پارسی‌سرا
زهرا موسی پور فومنی (شاعر و ترانه سرا )

زهرا موسی پور فومنی (شاعر و ترانه سرا )

نگارنده‌ی مجموعه غزلِ (خواب بی تعبیر)_نشرِ پارسی‌سرا

نام کوچک


خارج از بحثِ شعر حرفی را با من این جا و هر کجا، نزنید

لطفا از روی دوستی هم  با  نامِ کوچک مرا صدا نزنید

منزوی می شوم برای ابد، بی خیالِ شما چه خوب و چه بد

خسته ام خسته از دو روییِ تان، بر من از دور بوسه ها نزنید

روی شیطان سفید شد یک عمر با گناهی که شُسته اید از من

این سَند های نا کسی را به    نامِ معشوقه اَم  _خدا_ نزنید

 عاجز از درکِ حسّ و حال مَنید. بی تعارف، فقط وبال مَنید

با وجودی که آب سر بالاست، هیسسس! سازِ ابو عطا نزنید

دوستت دارمِ شما هرگز دردی از من دوا نخواهد کرد

پس از این پس برام حرفی از «من برایت شوم فدا» نزنید


زهرا موسی پور فومنی