زهرا موسی پور فومنی (شاعر و ترانه سرا )

زهرا موسی پور فومنی (شاعر و ترانه سرا )

نگارنده‌ی مجموعه غزلِ (خواب بی تعبیر)_نشرِ پارسی‌سرا
زهرا موسی پور فومنی (شاعر و ترانه سرا )

زهرا موسی پور فومنی (شاعر و ترانه سرا )

نگارنده‌ی مجموعه غزلِ (خواب بی تعبیر)_نشرِ پارسی‌سرا

تصمیم

دلم را می سپارم دستِ او که

مرا از عنصرِ خاک آفریده

خطا کردم اگر گاهی گُداری

خود او آبرویم را خریده


صدایم را از این پس وقف کردم

برای نَشرِ عشق و مهربانی

وَ شعرم را  فقط معطوف کردم

به ترویج فنونِ هم‌زبانی


نمی دانم چه میزان زنده هستم

خبر از بعدِ مرگم  هم ندارم

ولی ⇦تصمیم⇨ دارم: [ نام نیکو

به لطفِ شعر از خود  جا گذارم


اگر دنیا نسازد با نگاهم

نبازم ناشیانه هستی اَم را

از آن پیکی که  شب تحریم کرده

بگیرم پس، به نَرمی مَستی اَم را


نمازم را بخوانم با زبانی 

که از مادر گرفتم یاد،  نه غیر

به خود تلقین کنم در اصلِِ توحید

ندارد فرق هرگز، مسجد  و  دِیر...]


سرم همیشه به زیر است و چشمِ من، درویش.

که بی حیاییِ محض است در تو خیره شدن!


زهرا موسی پور فومنی