زهرا موسی پور فومنی (شاعر و ترانه سرا )

زهرا موسی پور فومنی (شاعر و ترانه سرا )

نگارنده‌ی مجموعه غزلِ (خواب بی تعبیر)_نشرِ پارسی‌سرا
زهرا موسی پور فومنی (شاعر و ترانه سرا )

زهرا موسی پور فومنی (شاعر و ترانه سرا )

نگارنده‌ی مجموعه غزلِ (خواب بی تعبیر)_نشرِ پارسی‌سرا

بی شرط نمی شود...

دیوانه نشد کسی برایم

بی قصد و غرض نزد صدایم

تخمی نشکست زیر پایم!

از روزِ ازل  غریب بودم


چشم و دلم از خودم نشد سیر

تقدیر به پام بست زنجیر

سرباز شدم تهِ عجب شیر!!

حوّایِ ویارِ سیب بودم


رقصیدن و بوسه شد حرامم

هم سنگِ زمانه، بی دوامم

بد هر چه که بود، شد به نامم...

ای کاش که نا نجیب بودم


تٲثیر گذار نیست آهم.

رسم است که حضرتِ اِلاهم

بی شرط نمی شود پناهم

چون با مَلَکَش رقیب بودم


می ترسم از آب و آتش و خاک

از این دو سه عنصر خطرناک

هر چند که بوده ذاتشان پاک...

دارای تِزی عجیب بودم!!


#زهرا_موسی_پور_فومنی